Grilltajm

Ja, som sagt så blir set till att grilla ikväll. Vegetarisk "korv", pommes stripes, tzatsiki och haloumi. Mumma!
Är egentligen fortfarande less på att grilla sen förra sommaren, men man måste ju hänga med lite ändå... Man kan ju inte direkt bjuda in våren och all dess solsken utan att grilla, det vore ju absurt, men någon gång skulle det faktiskt vara skönt att få göra något annat.

I övrigt så har det blivit jobb idag och jag tänker fortfarande inte jobba i ett kök i framtiden. Jag är inte den typen av kvinna som passar i ett kök! punkt slut.! Men roligt var det och blött! Att diska är inte så roligt, men att "råka" skvätta vatten med slangen är desto roligare=)

Nej, nu ska jag ta mig en chokladbit och sen ska jag ut och titta om Timja har vatten/mat i skålen/skålarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0