Jahopp...

Då har man sadlat om till mattant/vårdbiträde/förskolelärare. Det finns lite att ta på nu;)

Fick förresten reda på att jag har jobb hela maj - är bara ledig i 6 dagar (fy f*n vad skönt, säger jag bara!)

Ska kanske hälsa på i nya huset ikväll - dvs Marita och Per-Ola m. company. Ska bli spännande att se hur det blev. Det märks att kontakten varit sisådär när jag inte ens visste om att dom hade flyttat i helgen... Skäms på mig!

Nej, en snabb matlista ska göras, solen skall avnjutas och katterna ska "rastas" (dom ska få njuta av det sköna vårvädret) Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Förskolelärare är du knappast. Det är 3 års utbildning till det kära lillasyster. Barnskötare kan använda:) Puss!

2009-04-22 @ 23:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0