Lånka i rosa

Tydligen ännu ett smeknamn jag har. H och J har hittat på det efter att de läst min blogg och det var ju lite kul faktiskt=) Tack för den, jag välkomnar fler förslag också!
Idag blir det ännu mer krattning på gården, omg vad mycket löv det är!!! Jag krattade lite på framsidan igår, men det syns knappt iom att det har blåst i natt och i går kväll... Lite segt, men det är bara att bita ihop och fortsätta!
Nu snart blir det städning av garaget. Får se om det kanske blir en liten loppis eller om jag kanske lägger upp lite "till-salu-psylar" här på bloggen. Skulle vara skönt att få bort allting idag, men jag tror dock inte att det går... Nej, nu ska jag ut i värmen för att sedan sitta och frysa i garaget=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0