-15,5C

Vaknade runt elva.
Timja var inne hos oss.
Magnus är sjuk så han ville vänta med henne så länge som möjligt.
En blöt nos i ansiktet.
Ett litet gny.
Sen kom det...
Hon spydde...
Två ggr!
Bara galla.
Måste kolla vad det är för fel, för det är inte direkt första gången hon spyr heller.
Magnus ville ligga ett tag till så jag klev upp, klädde mig varmt och gick ut med Timja-tuff.
Jag tog det längre kopplet så att hon fick leka av sig i snön lite.
Hon är som lyckligast då!

Idag tänkte jag försöka mig på att städa två eller tre rum och plocka ihop i sovrummet, men jag måste få till varmvatten först!
Igår plockade jag bort julsakerna, men gardinerna, ljusstakarna och stjärnorna får vara kvar till efter helgen.
Annars tar jag väl bort all julstämning och frid för Magnus:P
Middag idag blir antinge pytt-i-panna, köttbullar med potatis eller köttfärssås och spaghetti.
Har inte riktigt bestämt mig än...
Förslag tack!
Sen får jag se om jag kanske ska ta mig en sväng upp på byn med Timja och hälsa på någon.
Någon som känner sig manad för lite besök?

Kerstin hoppade upp i soffan och gosade för första gången idag!
Yippi!!!
Sen gick Kerstin ut och Olle kom in.
Just nu ligger han ovanpå Magnus och kurrar så att det dånar i hela huset:P

Nej, nu ska jag lämna detta.
Men bara för idag!
Ha det gött!
Tjo

Kommentarer
Postat av: Storasyster 2

Jag slutar kl 18. Promenixa lite då??Kram.

2009-01-07 @ 14:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0