09:39

Jag tänkte faktiskt att jag skulle kliva upp klockan 08.00 ungefär, men så tittade vi på Independence Day igår och i.o.m. att jag har svårt att somna så hann klockan bli strax efter 02.00 så jag vaknade 09.00 istället =P
Just nu sitter framför datorn (nehe...?) och ska snart hoppa in i duschen.
Sen ska jag dammsuga och (kanske) dammtorka, det beror på vad jag orkar och när Laura kommer.
Just ja!
Ja, må hon leva!
Ja, må hon leva!
Ja, må hon leva uti hundrade år!
Ja, visst ska hon leva!
Ja, visst ska hon leva!
Ja, visst ska hon leva uti hundrade år!
HURRA! HURRA! HURRA! HURRA!
Grattis Laura!
Nej, nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det frukost och EFTER det blir det städ =P

Ha det gött!
Tjo

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha jo det har jag nog alltid varit. Det är ju så jäkla gott. :P Ja men jag saknar dig med jätte mycket!

Jaha jaså? Vad roligt att vara med i en dröm. :P Ja men det är klart det blir! När man känt varandra länge så spelar det oftast ingen roll hur länge man är ifrån varandra utan det brukar oftast vara som det var förut. :)



Tråkigt att vi inte hann ses nåt nu när jag var hem men jag kommer ju alltid hem igen. ;)

2009-01-21 @ 19:21:18
URL: http://wilmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0