7-15



Jag har jobbat idag och stått i.
Men det har varit relativt lugnt ändå.
Lite stressigt på morgonen, men det lugnade ner sig på em.

Efter att Magnus slutat så åkte vi och handlade.
Denna vecka ser menyn ut som följer:
* Falukorv m. stuvade makaroner
* Chili con carne
* Molijoks á la Morlind
* Tacos
En superb meny (tycker jag iaf).!

Grattis till Linnéa Lunnehed, 15år idag!
Vi köpte en STOR chokladask och åkte dit.
Det visade sig att hela bunten var sjuka och att Linnéa hade längtat efter choklad hela dagen.
Så det var en bra present=)
Vi blev bjudna på tårta och kaffe när vi satt i soffan och myste.

Kl. 20.00 åkte Magnus på basketträning och jag hamnade här hemma framför datorn.
Jag har beställt lite (eller ja.. ganska mycket) kort från www.fujidirekt.se.
Det är nämligen så att jag har fått en tidig födelsedagspresent av min älskade sambo.
Lilla jag ska gå på scrapbookingkurs =P
Så då måste jag ha med mig bilder.
Nu ska jag läsa mina vänners/bekantas bloggar och sen blir det sims.

Just det... Min bror TVINGADE mig att skriva att han är bäst i världen oc att han är den bästa storebror som finns.
Jag tycker om honom ändå!

Ha det gött!
Tjo

Kommentarer
Postat av: emma

haha pappa eller tobbe ? ^^

2009-01-17 @ 15:28:09
URL: http://emmsern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0