7-16

Idag har jag jobbat.
Skönt att få lite pengar nästa månad!
Två dagar so far och imorgon blir det en dag till.
Det gick bra och var väldigt lugnt och skönt.
Åkte med Magnus och Hans upp och med Magnus, Hans och Ante hem.
Imorgon åker jag med Magnus upp och går hem, om jag inte ska stanna uppe på byn ett tag iom att vi måste handla...
Vet inte riktigt hur jag gör...

Just nu lagar vi mat, eldar och tvättar.
Det blev sjukt mycket tvätt i tvättstugan eftersom vi inte tvättat (mer än underkläder) sedan jul.
Berget börjar minska nu, men då har vi hållit på enda sedan vi kom hem från STHLM den 2:a januari...
Ikväll blir det bara lugnt och skönt.
Vi kommer nog bara titta på tv, så det är bara för er, som känner för det, att komma och hälsa på=)
Det enda som är bestämt ikväll är såklart Timjas rundtur runt kvarteret.
Hon har suttit i hundgården hela dagen idag, som btw håller på att (mystiskt nog) "ramla ihop". Någon, eller Timja, har lossat på låsen... Det finns inga skruvar kvar där dom har suttit... Hmm... =/
Olle och Kerstin har varit ensamma hemma, vad dom har gjort det vet jag inte men ja antar att dom har lekt mycket!

Nej, nu måste jag sluta prata om ingenting!

Ha det gött!
Tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0