Äntligen!!!



Nu har jag äntligen blivit klar med denna donnas födelsedagspresent.
Men har har väldigt ont i min tumme och lillfinger just nu...
Det känns nästan som att jag har skrivit en hel bok!
Men inte riktigt så blev det =P
Jag får berätta imorgon vad jag gjorde, annars kanske Laura tjuvläser bloggen *tihi*

Magnus äter nu upp dom två sista chokladbollarna och Barack Hussein Obama ska nu göra sitt sista tal för dagen.
CNN står på och det har varit en himla upplevelse att få detta spektakel.
Inte för att jag inte tycker at Obama står som värdig vinnare, för det gör jag, men jag tycker att USA som land överdriver allting och verkligen patriotism till en helt ny nivå.
Ja tycker att det är tråkigt när det blir så i alla fall...
Är det någon som häller med om detta?

Näeh nu ska jag snart gå sista rutten för dagen med Timja och senblir det läggdags (om det inte finns något bra att titta på på tvn vill säga).

Ha det gött!
Tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0