Den eviga väntan på...

Kristina och Hampus.
När kommer ni?
Kommer ni över huvud taget?
Vill du inte smaka mina goda chokladbollar (utan kakao dessvärre)?
Hmm... Det är drygt att vänta.
Och ännu drygare att försöka få tiden att gå.
Jag kan inte börja städa för jag vet inte när dom kommer och tar ja ut Timja på en promenad så kanske dom kommer när jag är borta...
Undrar om jag ska börja med Lauras present måntro=P
Vet inte riktigt var jag ska börja, men jag vet att den måste vara klar tills imorgon...
Sen vet jag inte riktigt hur man ska gå till väga, men det tänkte jag kanske att Kristina skulle kunna hjälpa mig med.
Bara hon kommer =P
Jaja... Nu får det vara nog för denna gång!

Ha det gött!
Tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0