Den "nya" bloggen



Så här nöjd är jag!
Det är nästan sjukt vad nöjd jag är!
Jag är jätteglad över Åsas jobb och engagemang (vet inte riktigt hur det stavas...).
Synd att inte klockan och citatet fungerade bara...
Men det är småsaker gentemot vad hon har lyckats med!
Jag skulle aldrig kunna fixa till något sånt här.
No way José!

Idag ska lilla jag elda, för att få det lite varmt och skönt.
Sen ska jag tvätta, gosa med djuren, spela lite sims och gå upp till Laura´s skönhet & hälsa för att få mig en liten stund med nålarna till akupunkturen.
Ikväll blev vi erbjudna att bowla, men det blir för tajt tidsschema för Magnus så vi tackade nej...
Fast det skulle ju ha varit riktigt kul!
Middagen idag består av köttfärssås och spaghetti, inte fredagsfint direkt, men det är något som vi har hemma iaf.
Sen kanske vi ska mysa framför tvn eller så kör vi snabbt som attan bort till Kristina, springer in, tar Hampus, springer ut igen och kör iväg med en väldans fart!
Jag vet helt enkelt inte hur denna kväll kommer att se ut...

Ha det gött!
Tjo

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: ja den har jag inte tänkt på, det vore nåt för ajg vill ha blandning, vad ska man annars glo på ;D

2009-01-09 @ 16:36:46
URL: http://anna1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0