Doktorn...

Nu har jag äntligen varit upp och tittat på mina leder.
Precis som jag trodde så hittade dom ingenting så nu går jag omkring och tror att jag bara inbillar mig alltihop...
Det enda som han kunde kommentera var att jag var överrörlig i lederna.
(konstigt med tanke på att jag själv tycker att dom har blivit mer och mer stela sen jag började få ont...)
Jag fick ta blodprov som ska skickas iväg för att se om jag har någon form av reumatism eller inte.
Det sega är att jag inte tycker om nålar...
Dessutom så är det jättesvårt att hitta mina blodkärl...
Så om man lägger ihop ett + ett så blir det fyra...
Ja, alltså fyra hål från nålar...
Plus ett litet blåmärke som gör svinont!

Jag är så less på att behöva gå omkring och ha ont.
Hoppas att dom hittar någonting.
Annars vet jag inte vad jag ska göra...

Ha det gött!
Tjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0