Gårdagen - onsdag

Efter frukosten satt jag kvar vid datorn ett tag och funderade på om jag skulle städa eller inte...
Jag dammsög och se travade jag ut och skottade uppfarten och en liten bit av ingången mot vägen.
Timja satt i snön och myste och lekte =)
När jag kom in insåg jag att jag hade en massa tvätt i tvättstugan, så då satte jag igång med det.
Och när jag sen kom uppp därifrån blev det mys, data och tända ljus.
Sen kom Laura och hon blev JÄTTEGLAD! *pust*
Vi fikade lite kaffe och hon öppnade presenterna.
Sen beställde vi kläder och tittade på hennes företags hemsida.
JÄTTEBRA! Dock inte riktigt kllart än, men JÄTTEBRA!

Det blev köttfärs till middag, men jag glömde den gula löken och vitlöken så jag tyckte inte att den blev så god, men Magnus tyckte om den, och det var väl tur det =P
Efter mat kom Linn på kaffe och vi satt och pratade om allt möjligt och efter ett tag kom Jenny och ville också ha kaffe och då pratade vi ännu mer om allt möjligt =D
Men det var himla roligt iaf!

Det var inget speciellt bra program på tvn så vi slog på Animal Planet och där var det Extrema djur.
MINA ÄLSKADE LEMURER FICK VARA MED!!!!! =D YEAY!!!

Nej, nu så är det bra, nu äter jag frukost.
Tänkte skura golven sen och så måste jag tvätta lite till och så måste jag upp byn och lukta på parfymer och så måste vi handla fast vi inte hinner... Oj oj oj!!! Hur ska detta gå???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0