Hmm...

Då har snart ännu en dag passerat förbi...
Vad gör man egentlgen?
Jo, ingenting!
Jag har tvätta det sista nu innan mattirna ska i.
Jag har rastat vovven, haft besök av Lisa och sovit alldeles för mycket!
Har haft huvudvärk hela dagen p.g.a. att jag har sovit för mycket =/
Jag har plockat ihop disken och ska snart till att diska det sista.
Sen blir det till att laga mat.
Dagens middag: Potatisbullar och bacon m. ärtor och mrötter till.
Det finns ju bättre, men jag har ingen lust att stå i köket i flera timmar...
Jag har beställt inför helgen.
Inköpslista från systemet:
* 1 platta Svensk starköl
* En flaska Ecologica (rött vin)
* En flaska Bacardi Limón
*En flaska Licor 43
Så på lördag blir det mumma!
Jag gruvar mig lite inför valet av folk.
Mina gäster älskar jag, men jag är väldigt osäker på om dom tycker om varandra, men, men...
Det är mitt 20-års kalas och mina vänner och familj som är inbjudna.
Kommer deras respektive (?) och inte tycker om de övriga i sällskapet så får dom hålla det för sig själva för jag tänker då iaf ha det SKITKUL!!! rent ut sagt =P
Är det någon av er där ute som vill kika förbi så är ni mer än välkomna!
"ju fler, desto bättre"
Näeh... Städa måste jag göra ikväll också.
Tänkte iaf dammtorka.
Kanske dammsuger imorgon och skurar golven på lördag, men känner jag mig själv rätt så kommer jag nog bara att skjuta upp alting till på lördagen.
Då blir ju alt gjort iaf =P

Ha det gött!
Tjo

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag vill komma! :(

2009-01-29 @ 15:04:06
URL: http://wilmen.blogg.se/
Postat av: åsa

jag me :(

2009-01-30 @ 15:29:12
URL: http://pettssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0