Hmm...?

Jag har slängt i ännu en tvättmaskin med tvätt...
Tar det aldrig slut??
Det känns som att jag inte har gjort något annat än tvättat de senaste tre veckorna. *suck*

Jag har suttit och tänkt på saker inför måndagen (min 20-årsdag) och har kommit fram till att det bara blir en vanlig tårta.
Jag hade tänkt att göra en Prinsesstårta, men det blir nog kanske i helgen det(?).
Fikabröd har jag också funderat på, mycket, jag ville inte ha bullar och inte heller några mjuka kakor och när jag tittade igenom recepten jag hade så kom jag underfund med att jag kanske inte ska göra några kakor?
Eller så köper jag färdiga ekologiska.
Eller så bjuder jag på mörk choklad.
Eller kanske lite After Eight?
Är det någon som har något bra tips? Det får inte vara nötter i... Och det skulle verkligen hjälpa mig =)

Jaja, näeh! Nu blir det Ghost Whisperer snart.
My new favourite TV-serie.
Den är ju bara bäst!
Om man inte räknar med Vänner då....och Grey's Anatomy....och House....Och Unga mödrar.....och L Word...
Ja, det finns mycket bra på TVn nu för tiden!

PS: Snälla hjälp mig med lite recept. Och just det; imorgon kommer jag att tänka på alla som närvara vid Pers-Pelles-Baloos begravning, jag kommer själv inte att vara där, men en extra stor och varm kram till familjen och de närmaste vännerna eller dom som känner att dom kommer att behöva/behöver en stor och varm kram! <3

Ha det gött!
Tjo

Kommentarer
Postat av: Maria

Har ett recept på saffransskorpor som är ruskigt goda! (mer som kakor än skorpor) Och dom är jättelätta att göra. Eller varför inte göra chokladmuffins med dumle-fluff på? (dumle-fluff =sjukt gott!!)



/Maria

2009-01-22 @ 21:35:35
URL: http://northtwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0