Nehepp...

Jag kan fortfarande inte hitta ringen någonstans...
Kristina gav mig den briljanta idéen att leta under spisen, men jag ser inte hur det ser ut under den och jag orkar inte dra ut den, så det får helt enkelt bli till att vänta på Magnus så att han kan dra ut spisen.
Jag hoppas VERKLIGEN att den ligger där under.
Jag vet inte vad jag ska ta mig till om jag inte hittar den.
Jag vill inte ha på mitt smvete att jag har dammsugit upp den så därför tänker jag vänta med det tills jag har hittat den.
OM jag hittar den...
Usch, usch, usch!!! Säger jag bara!

Nu har jag duschat och det var JÄKLIGT skönt måste jag få säga!
Det behövdes för både kropp och själ.
Sen ska vi iväg och handla inför morgondagen och helgen i övrigt.
Kommer att bli riktigt smaskens =P
Ska bli riktigt kul att få träffa Johanna igen och så ska det bli roligt att se vilka som kommer (OM det kommer några...)
Ja ja.. Nej, nu ska jag plocka upp några tussar från golvet och sen blir det til att vänta på Magnus.
Just det!!! Ikväll kommer Marielle, Adrian, Elvira och Jens hit på tårta.
Det blir den 4:e tårtan som jag gör denna vecka...
Lite segt, men roligt med besök =D

Ha det gött!
Tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0