Nu ger jag upp!

Jag orkar inte försöka anstränga mig för din skull.
Först är du sur för att jag inte hört av mig, sen måste jag kämpa för att hålla vänskapen vid liv.
När jag (och du?) har en stadig och bra relation så känner jag att man inte behöver höra av sig precis varje dag, men det duger tydligen inte för dig.
Jag orkar inte!
Om du inte får ett sms, ett telefonsamtal eller ett meddelande på msn varje/varannan dag så tror du att jag och du glider ifrån varandra.
Så känner kanske du, men inte jag.
För att sedan bli bortglömd som vän och höra att du inte känner mig längre blir bara förvirrande och tar så himla mycket på mina krafter.
Jag orkar inte med en sådan vänskap!
Det gör jag bara inte...
När du sedan snäser och är sarkastisk och snackar skit om mig (när jag är i samma rum och du vet att jag får höra meddelandet på msn), det är fan i mig inte rätt!
Jag tänker inte bli behandlad som en hög med skit!
Nu är det nog!
Tack för allt, men jag orkar helt enkelt inte....

Kommentarer
Postat av: åsa

nemen vännen, vad är det som händer? Förstår att det är jobbigt!

2009-01-20 @ 08:56:18
URL: http://pettssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0