Söndag

Det blir en tidig resumé för denna dag idag...
Har precis vaknat efter en natt med väldigt lite sömn.
Ska snart åka upp på byn för att medverka i en scrapbookingkurs.
Kristina och Bertsson kommer och hämtar mig och då dka jag slänga in Timja till Magnus.
När kursen slutar ca. 17.00 så ska jag och Magnus till mamma på middag (en tidig födelsedagspresent).
Efter det, kl. 18.00, blir det Laura för lite tårta och mingel.
Sen ska jag (om jag hinner) svänga in till systeryster en sväng och gratulera henne för hon fyller nämligen år idag =)
GRATTIS HANNAH!!!!
HURRA!
HURRA!!
HURRA!!!
HURRA!!!!
När jag kommer hem ska jag försöka mig på att göra tårtan tills imorgon och sen vill jag nog bara slänga mig ner i sängen!
Nej, nu måste frukosten gå snabbt känner jag!

Ha det gött!
Tjo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tackar:) Älskar dig kära lillasyster. Grattis i förskott..Kram!

2009-01-25 @ 20:21:03
Postat av: Storasyster 2

Det,ovan..Var från mig..//H

2009-01-25 @ 20:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0