Sovmorgon!



Äntligen fick jag sova iaf EN timme längre innan den här damen började gnälla.
OCH hon hade inte bitit på mina tofflor eller slitit sönder någon pappersrulle denna morgon heller!
Yippi!
Däremot så hade hon tuggat på husses vantar så at dom var genomblöta...
Jag tänker inte berätta det förrän han kommer hem för annars blir han så ofokuserad på jobbet.
Sen hade hon tuggat på två av mina snusdosor, men som tur var så hade dom inte öppnat sig!

Ida ska jag leka med Kristina och Hampus!
Och kanske städa lite...(?)
Får se hur det blir.
Jag ska iaf göra klart Lauras födelsedagspresent.
Hoppas att hon blir glad.


Ha det gött!
Tjo






PS: vad är det gentilgen du inte förstår? DS

Kommentarer
Postat av: camilla

Tjingeling... :)

Jo jag vet att han håller på med musikaler :) har dock inte sett någon. Han är så grymt bra!

Ha en bra dag :)

2009-01-20 @ 10:03:25
URL: http://camillamedc.blogg.se/
Postat av: åsa

jag hoppas det inte är jag :S

2009-01-20 @ 10:50:49
URL: http://pettssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0