Storasyster made me do this!

Hej!
Jag heter Linnéa.
Jag skriver på en dator.
Min storasyster heter Hannah.
Hon skriver på en dator.
Vi skriver med varandra.
Det är bara det att min syster tydligen har börjat läsa min blogg och har nu abstinensbesvär (inte för att jag visste att man kuinde ha det på mig, men men...) så nu sitter jag här och skrivert bara för att skriva...
Har inte så mycket att berätta mer än att Svärmor och nån snubbe var hit och tittade på pannan för att se om vi kan sätta in elpatron så att vi slipper elda hela tiden.
Igår var det 13,5 grader varmt inne när vi vaknade. Idag 16,6 grader varmt.
Jahopp... Undrar just hur länge hon vill att jag ska fortsätta med detta nu???
Hon skrev att hon var rastlös, men detta håller henne ju enbart sysselsatt i ca 5 min...
Jaja... Idag ska vi (jag och Magnus) åka upp till Laura och det nya stället och äta tapas, efter det ska vi på badhuset och simma som idioter.

Ha det gött! Nu räcker för mig idag! Hej hej Hannah! Hoppas att du blev sysselsatt nu:P

Tjo

Kommentarer
Postat av: åsa

haha, så har hon inte ens lämnat en liten kommentar ;)

2009-01-05 @ 11:07:56
URL: http://pettssson.blogg.se/
Postat av: Storasyster 2

Klart jag kan lämna en kommentar...Kul lillasyster,kul:)

2009-01-05 @ 19:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0