Tidigt firande

Idag har jag passat på Timja hela tiden för hon har gått och gnällt.
Dessutom byter hon om till värpälsen jst nu för att vädret har lurat henne.
Jag hoppas att det inte blir kallare nu för då kommer hon att frysa ju =S

När Magnus kom hem från begravningen så åkte vi upp och handlade.
Jesus Kristus vad dyrt det är!!!
Två nästan fulla matkassar med mat = 621,50kr!!!!!
Jaja, nu har vi iaf mat, tårt- och bakingredienser för helgen.
Efter det for vi på Swarres Mitt i för at älsklingen min hade lovat att köpa en parfym till mig på födelsedagen, men jag fick välja den själv.
Det blev dvb signature, en parfym av Posh - herslef (?).
Den lukatr iaf väldigt gott och det är defenitivt en parfym som jag kan rekommendera.
Dock var den lite dyr, men hey, det var ju Maggemuffen som betalade =P
349kr landade priset på.

Det blev ingen riktig middag idag i.o.m. att begravningen tog hårdare på Magnus än vad han hade trott, så han somnade med huvudvärk på soffan.

Just nu så gör jag Åsas mycket goda Nonstopkakor.
Här får ni receptet om ni vill prova:

Nonstopkakor
125g margarin
3 dl socker
2 ägg
2 tsk vaniljsocker
4½ dl mjöl
1 dl kakao
1 tsk bakpulver
1 tsk salt
massa nonstop


Blanda margarin, socker, ägg och vaniljsocker så att det blir krämigt.
Blanda mjöl, kakao, bakpulver och salt och blanda det i äggblandningen så att det blir en seg massa.
Klicka ut 1 matsked per kaka på bakplåtspapper och sätt stoppa i nonstopen.
Grädda i ca 15 minuter i 175 grader.

Nu är det bara 5min kvar tills det att nästa plåt ska in. *smaskens*

Ha det gött!
Tjo

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja men visst. Man kan inte ens få må bra i den här världen utan att det ska kosta multum. Usch vad trött jag är på allt! Handlade tamponger idag, nåt man verkligen måste ha och det är ju SVIN DYRT!! Det är klart att dom kan sätta höga priser på sånt som dom vet att folk verkligen måste ha. Blir bara så förbannad! :(

2009-01-23 @ 19:30:51
URL: http://wilmen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Neej vad snäll han är dom köpte en parfym i födelsedagspresent. :D Du får hälsa Magnus så mycket från mig och hoppas att han känner sig lite bättre i morgon. Saknar dig. ♥

2009-01-23 @ 19:34:51
URL: http://wilmen.blogg.se/
Postat av: Kristina

hallå eller.. 4 matkassar - 1060 spänn!!! DYRT SOM FAAAAAN !!!! smuka på maggemuffen våran, han skulle ha träffat hampus en sväng idag, så hade han mått litte bättre! Pyss på re!

2009-01-23 @ 20:46:55
URL: http://mysteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0