Trött...

Jag började jobba, för en gångs skull, klockan 7 imorse.
Det började bra. Väldigt bra faktiskt.
Efter lunch spårade det ur, sen gick det utför efter det...
Jag slutade klockan 17 och är helt slut både fysiskt och psykiskt!



Nu är jag hemma med älskingarna och gubben;P
Han har lagat mat idag; potatisgrattäng med kött (riktig lyx). Börjar faktiskt bli lite smått hungrig nu.
Sen ikväll ska vi mysa med varma mackor, lite dricka och en påse gott&blandat med Körslaget på tvn (go team Magnus!!!).
Blir väl kanske att man tar sig en öl eller en liten whiskey också:P



Min önskelista:

Parfym *
Skohylla *
Hatthylla *
Duntofflor *
Den där rosa flaskan champaign på systemet *
Änglar *
Pengar *
Goda likörer *
CD - Parken *
CD - Queen *
CD - Daughtry *
CD - Maja Hirasawa *
CD - Miss Lee *
Eller en blandskiva med alltihop *
Ljuslyktor *
Doftljus *


Ha det gött!
Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0