Usch!

Jag skulle ha jobbat 8-15.30 idag på dagis.
Marielle ringde igår och sa att Elvira hade ramlat och slagit huvudet.
Ingenting allvarligt, vad läkaren kunde se, men Elvira hade klagat på huvudvärk hela kvällen så då ville Marielle vara hemma med henne idag.
Jag vaknade med mensvärk och var tvungen att ringa och säga att jag inte kunde komma.
Jag vet att det bara blir värre med dagen och om jag rör mig för mycket.
Att då samtidigt vara med en massa barn, hålla igång, gå upp och ner på byn och ha jätteont skulle inte gå...
Så nu har jag och Timja myst och tittat på Men in Black 2 och halva Epic Movie.
Nu har Olle tagit min plats i soffan och Timja har hittat ett tuggben.
Kerstin vet jag inte var hon tog vägen, hon satt i fönstret nyss iaf =P

Tack för all uppvaktning igår på min 20-års dag!
Mycket fina blommor och presenter som luktade gott och lös fint.
Dessvärre vann jag ingenting på trisslotten, min vanliga otur... =(
Idag kanske jag, mamma och Hannah ska åka på Möbelaffären och titta på en sko- eller hatthylla.
Får se om det blir av eller om vi ska beställa(?).

Magnus kom hem med blommor och choklad igår och det var hur gulligt som helst.
Det märks att han tycker om mig =)
Och jag tycker om honom också!

Nej, nu får jag se hur dagen och värken utspelar sig.
Jag kanske hör av mig senare om jag får tråkigt eller vill berätta någonting spec.

Ha det bra!
Tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0