Veckan

  • Måndag: Duscha, Diska, Tvätta, Borsta Timja, Leka med Kristina + Hampus, Gå med Timja, Städa kattlådan, Skriva matlista, Reiki + akupunktur hos Laura, Handla, Bada.
  • Tisdag: Dammtorka, Tvätta, Borsta Timja, Laga mat, Kolla efter en parfym, Baka (?), Gå med Timja.
  • Onsdag: Göra fika, Dammsuga, Vara med Laura, Beställa kläder, Borsta Timja, Gratta Laura, Gå långtur med Timja (?), Duscha.
  • Torsdag: Skura golven, Tvätta, Borsta Timja, Städa kattlådan, Gå långtur med Timja(?).

Jag får se hur veckan utvecklar sig oc hur helgen kommer att se ut.
Bara 7 dagar kvar nu!
Wo-ho!
Ska planera lite inför partyt och se hur det blir.
Måste ju upp på "Mitt i" också och kolla efter parfym och beställa lite smått och gott=P
Jag hör väll av mig så småningom.

Ha det gött!
Tjo

Kommentarer
Postat av: åsa

men hörrö. tack för att jag får komma;) hade vare kul, men jag ska jobba för den delen oxå. som jag ser det så har du massor att göra i veckan:) kommer du hem till mig nästa vecka och kör samma sak? tack sötnos;)

2009-01-19 @ 10:57:27
URL: http://pettssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0