Vet inte riktigt vad jag ska känna



Antingen ska jag vara glad för Magnus skull, vilket jag är, eller så ska jag tycka synd om Ante, vilket jag gör.
Men vad ska jag prioritera??
Det känns jättekonstigt!
Ska jag turas om att vara glad för Magnus och tycka synd om Ante eller ska jag bara vara/göra antingen eller?
Jag kan ju inte bara strunta i det? Eller hur?
Det kom som en chock, sen blev man orolig, sen kom denna väntan, jag var tvungen att ringa och prata med Kristina. Och jag tror nog att hon kände samma sak...
Det är lätt att sitta hemma här och fundera, men hur ska det då inte vara för dom???

Kommentarer
Postat av: emma

vad har hänt ? :S

2009-01-08 @ 17:23:14
URL: http://emmsern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0