Yeay!!!



Äntligen är det lördag och med lördag menar jag: KALAS!! Mycket ska förberedas. Mat ska lagas. Tårta ska dekoreras. Huset ska städas. Hundar ska hem. Katter ska på plats och allt vad det nu innebär. Men först ska jag och mamsen till Möbelaffären och titta på en skohylla.

Marielle och Elvira var hit igår och jag fick ett presentkort på 250kr på just Möbelaffären.
Hmm...? Jag undrar just ja om mamma och Mällan har pratat ihop sig lite =P

Timja ligger på golvet och tittar på TV. Kiita ligger på Timjas bädd och myser. Kerstin och Olle ligger på sängen och försöker sova, men är ändå väldigt vaksamma på vad Kiita gör.

Jag dammsög som sagt igår. Nu ser det lika förjävligt ut igen... Tror att jag bara sopar ihop idag faktiskt. Skura golven kanske jag ska göra också. Får se hur mycket som hinns med innan alla börjar på att komma.

Ett litet mysterium: Var är Johanna???!!! Har ringt flera gånger både igår och idag, men inget svar har jag fått. Jag har skrivit till henne på msn, men hon har inte varit online. Jag hoppas att hon kommer ihåg att hon ska hit idag =P

Ha det gött!
Tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0