Äntligen helg!

Det var ju ett tag sen jag skrev någonting nu och det kanske känns bra med en uppdatering?
Tyvärr så händer det inget nytt.
Jobbar nu i maj, och just denna helg... *suck!!!*
Har gått bra hittills, men det återstår att se hur det går sen.
L och DELiCiOUS vann Grand Prix - Ensemble genren. Grattis till P som vann solits genren och till Msom kom tvåa i sång genren!
Utöver det så är det ingenting speciellt...

Jag bryr mig inte om, om jag försover mig imorgon för ikväll blir det schlager för fulla segel!
Heja Malena, Estland, Moldavien, Norge och Island!


Kommentarer
Postat av: Maria

Islands bidrag är ju helt grymt!!

2009-05-16 @ 10:51:05
URL: http://northtwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0