Barcelona, here I come!

Nu har jag slutat efter en hel helgs slitande. Känns förjäkla skönt faktiskt! Vet dock inte riktigt vad jag hitta på, men visst ska det bli skönt att få vila lite och en sovmorgon sitter ju aldrig fel!!

Igår beställde vi flygbiljetter för en åtta dagars ledig vecka i Barcelona med L och G och L familj och vänner. Jag har ALDRIG flugit förut och blev mäkta nervös inför resan. Fy bubblan vad dyrt det är med boende förresten! 350 spänn/pers/natt!!! Ändå var det det billigaste. Tur att det är en lyxlägenhet bara annars hade jag tuppat av... Jag cyklade tilll polisstationen för att fixa pass, men icke sa nicke, det fick jag allt fixa i Sveg så imorgon åker jag med bussen till Sveg, om inte någon känner för en liten sväng med mig, en hel dag i Sveg - mysigare än så blir det inte;)

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Är det så bråttom med pass, om det inte är förrän i Augusti som du ska iväg? Kram!!

2009-05-18 @ 22:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0