Long time no seen?

Jo, det var ju ett tag sen nu, men har man inte mkt att skriva om så blir det ju lätt så...

Är sjuk för tillfället och missar därför sista veckan av min "månads-vik." Lite småsegt, men är man sjuk så är man...

På fredag blir det första klippningen av gräset för i år, ... tar hand om det och då tyckte ... att jag kunde sitta och peta bort allt ***** ogräs i rabatten samt mellan plattorna i gången. Roligt? Näeh, skulle inte tro det...!

På lördag är det konfirmation för Linnéa och Linda. Jag skickade mamma på uppdrag i Sveg idag så vi får se hur det blir=)

På söndag är det Cevins dag och mors dag. Jag har sagt att hon inte får boka någonting efter klockan 16.00 och att hon ska klä upp sig lite, inte för fint, men inte för vardagligt heller. Hoppas att hon blir nöjd!

Det har ordnat sig med boende i Barcelona också, vi får bo hos Habibis bror hela vistelsen, hur generös är han inte den karln? Dessutom har jag aldrig träffat honom förut så generositet finns det gott om i den familjen! Ska bli roligt att få lite sol och värme, lite bad och sevärdheter - dessutom ska det bli extra roligt att få åka utomlands för första gången - jag längtar verkligen!

Sommarjobb har ordnat sig också - det blir hemmet som vanligt och dagarna såg ganska bra ut, vill ta bort midsommar bara så jag hoppas att det går, men jag var ju dum nog att inte kolla när byfestveckan var och hur jag jobbar då¨... HOPASS HOPPAS HOPPAS att jag är ledig på picknicken!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Byfestveckan är v30.

2009-05-29 @ 10:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0