Fredag 13:e November

Ja, otursdagen är här och nog kan man allt säga att det som jag helst av allt INTE ville skulle hända hände idag och med det kommer lite deppigghet...
Fick däremot en vinare av älskade syster så ikväll blir det IDOL och vinmys med älskade Lillasyster=)

En ny match ikväll för övrigt och vi får se om Hede-laget hade lika tur som förra matchen (9-2) och om det blir en flip eller en flopp...

Städa ska jag göra sen så att det ser fint ut och så ska det bli nya lakan i sängen.
Någon mer än jag älskar att lägga sig i en renbäddad säng?

Elementet i tvättstugan fungerar ÄNTLIGEN!!
Nu behöver jag inte vänta i typ 100 år innan jag kan hänga upp en ny omgång tvätt=)

Hoppas att alla får en underbar helg med mycket glädje och kärlek!

Kommentarer
Postat av: Paulin

Åh, det är ju helt wonderful att lägga sig i en renbäddad säng ^^

2009-11-13 @ 19:22:50
URL: http://pauerlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0