Lördag

Julpynt, städ, Habibitime och premiär;)
Låter helt underbart va?!
Dukarna ska fram och granen vi köpt ska upp och imorgon slänger jag upp dom sista gardinerna så får vi se när ljusstakarna och alla änglar dyker upp=)

Ska bli jätteroligt med Habibitime - det var allt för längesedan nu!
Saknar min Lillasyster också men hon tittar på gulliga saker så jag hoppas att hon knäpper kort!! *you better be*

Känns underbart - återigen - att ha kommit över den jobbiga delen av julstämningen, nu är det bara att tuta, köra och mysa!
Jag vet att jag tjatar i det, men för mig personligt, fysiskt och själsligt så är detta ett GIGANTISKT stort steg!
Det tog tid, men det finns SÅÅ mycket känslor och det kommer det alltid att finnas!
<3

PRemiären ska bli väldigt spännande!
Ska ni dit??
Tittade på smakprovet nyss och det såg jättemysigt ut!

Nej, nu måste jag ta och börja dammtorka!

Btw - Mariette: Jag vill höra mer från dig, du tog min själ ett tag och jag hoppas at du tar mer av den i framtiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0