Lördag

För det första så tyckte jag inte att Reza skulle åka ut igår, men samtidigt är det ett så pass starkt startfält nu så jag kan inte bestämma mig längre.
Jag satt och blundade igår när idolerna sjöng för att höra vem av dem som jag helst skulle vilja lyssna på i framtiden.
Jag kom fram till detta; Kalle eller Mariette.
Får se om mina åsikter håller sig framöver...

För det andra så önskar jag att jag kunde sjunga lika underbart vackert som Eva Cassidy!
En sån pipa, men samtidigt så mjuk och vacker röst.
Hon har variation i sin röst!
Några av mina favoriter:
- Fields of gold
- Wade in the water
- True colors
- Natural woman
- If I give my heart
- Time after time
Men nästan allt hon har gjort är så underbart!
Så hylla denna fantastiska sångerska en gång för alla nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0