Fre 27/8-10

Igår kväll kom Kerstin hem =)

Vi låg och halvsov när vi hörde att det jamade på trappen och mycket riktigt - där stod hon, tittade på mig en sväng och sen sprang hon in som att ingenting hade hänt...

Hon hade halsbandet snett över bröstet - alltså, hon har fått in ena benet inuti halsbandet ungefär - och ni kan ju tänka er hur mycket gummi skaver? Prova att ha det där i ca 7 veckor så kan ni kan förstå hur pass stort sår hon har under armen och det luktar inte direkt lavendel...

Så idag måste jag ringa Karin - Veterinären så att vi får åka upp och titta till det där. Är orolig att infektionen kan ha spridits sig till hjärtat och att hon bara kommit hem för att dö... Sen funderar jag mycket på hur hon har haft det för hon är inte direkt tjock längre... Det är lite kämpigt faktiskt... Jag är mest bara glad över att hon är hemma, men jag tycker så synd om henne.

Det syns inte att hon har såret. Hon hoppar och springer och äter för fullt och är hur gosig som helst! Men men... Vi får se hur det går idag!

Kommentarer
Postat av: H

Inget mera halsband. Katten hittar ju hem:)

Glad att hon är tillbaka.

Kramar i miljoner till dig min älskade lillasyster <3

2010-08-27 @ 15:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0