Ons 25/8-10

Sitter hos systeryster och lyssnar på Hoffmaestro & Chraa - Iko Iko (Mardi Chraa). Mycket härlig låt av ett störtskönt gäng! Jag kan deffinivt tipsa er om låten Highwayman som samma band har spelat in - UNERBAR! Och tack för tipset Moa =)

Har varit på HC en sväng för ett efterbesök så här nu efter medicinkuren och det gick galant och var över på ca 1 min.

Senare blir det Församlingshemmet för Jobb- och Utbildningsinformatin via Arbetsförmedlingen. Får se vad det är för något... Tänkte kanske ev prata med Studie- och Yrkesvägledaren om utbildning och högskoleprovet.

Mötet om praktikplatsen som jag hade igår gick bra så snart ser ni mig på Blomsterhandeln i Hede =)

Övrigt så mår jag tiptop, men kommer sakna systeryster när hon åker till Funk idag... Hoppas du blir bättre, min starkaste lysande stjärna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu blev jag tårögd.. Älskar dig min underbara lillasyster <3

2010-08-25 @ 12:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0