Tis 10/8-10

Idag har man varit duktig!
Här ser ni vårt - nu - renstädade och sorterade skafferi:

Har även gjort en lista så jag lätt kan se vad som fattas när jag ska baka.


Sen har jag faktiskt bakat idag - Havrebaguetter, mini:

Smaskigt va?

Hundarna somnade i hundkojan - helt otroligt att Timja ens går in dit, det är väl Lovis som gör att hon känner sig tryggare, annars brukar hon sitta intryckt mot ett hörn när det regnar.
Sköldis har också varit ute en sväng, men fick gå in när det började regna. Nu strosar han omkring i vardagsrummet!
Olle ligger och sover på soffan - som vanligt och jag och Älskl. ska åka och handla.
Idag blir det Makaronipudding till middag, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0