Tis 18/8-10

Nu sitter jag här och luft-torkar mitt hår med en härligt doftande kokos-mousse i.
Tänkte försöka mig på att fixa håret senare också, för en gångs skull...
Jag har smörjt in mig med alla sorters krämer idag och haft ett efterlängtat fotbad med en varm kopp te till - UNDERBART !!!

För övrigt så har Lovis åkt hem till Hannah och Sköldis flyttade upp till Marielle igen.
Kerstin är fortfarande inte hemma, men nu provar vi me Svärmors katt - Oskar - istället.
Har inte gått lysande de senaste två dagarna, men nu är han framme i alla fall och rullar på sängen och jag får till och med klappa honom =) Framsteg!

Idag blir det nog kakbak.
Ska göra några småkakor tänkte jag och kanske en sockerkaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0