Tis 24/8-10

Hah! Även att jag ser att de senaste tre inläggen är skrivna på tisdagar;) Jag tror att det är min "blogg-dag"!

Livet rullar i alla fall på.
Försöker få en praktikplats någonstans i byn. Ska upp på ett litet mini-möte på ett ställe nu som jag verkligen hoppas på!!!
En ny filur bor numera i huste också - Oskar - min svärmors katt.
Ska försöka få upp en bild på honom snart.
Han är i alla fall jättegosig och ligger mest bara och sover =)

Gjorde i ordning lill-rummet igår så att det ser mer hemtrvligt ut - kommer bilder på det senare också!
Ska göra lite "scrapbooking-tavlor" till hallen också så man ser vilka som bor här i huset =)

Nej, snart kommer syster så det är bäst att "sätta på masken" - sminket alltså :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0