Förlovningen <3

Jag ska berätta lite om min älsklings planer inför ett bröllop som han ser inuti sitt huvud.
När jag går ner för altargången så vill han att låten The Power of Love med Celine Dion ska spelas samtidigt.
Hur romantiskt som helst eller hur?
Kruxet är bara att jag hela tiden har sagt att jag inte ska gifta mig förrän jag är ca 40-50 år gammal.
Då vet jag om han är den rätte...
Nåväl.. I frdags natt spelade vi sällskapsspelet Våghals och M fick då kortet: Fria till en valfri person i sällskapet på det mest romantiska sätt du vet.
Efter en stund tänkande så ställer sig karln nedanför mig på knä och ber någon vid dator spela The Power of Love och så säger han: Linnéa, vill du förlova dig med mig?
Jag är lite konfunderad först för jag visste inte om det var sant eller ej, men sen så säger han: Jag är helt allvarlig nu, gumman. Det här vill jag göra!
Jag börja gråta - av lycka! - och säger då ja =)
Sen sitter jag och gråter i kanske en timme för varje gång som jag tänker på det så fylls mitt hjärta av lycka och glädje.
Dessutom blev jag så paff att jag började tänka: Hmm... Vem ska sjunga på bröllopet, vad ska jag ha på mig, vilka ska komma?
Kan ni tänka er... jag... planera bröllop... Hmm... Nej, men jag kanske får överraska honom lika mycket som han överraskade mig;)


Cuz' I'm your lady
And you are my man
Whenever you reach for me
I'll do all that I can

Kommentarer
Postat av: emma

om du inte bjuder mig så kommer jag våldgästa bröllopet ändå haha ^^ det låter sjukt romantiskt iaf :) är så glad för er skull ! puss o kram på er båda ! <3

2010-05-31 @ 17:40:25
URL: http://emmsern.blogg.se/
Postat av: storasyster

Hörru, ska jag nångång sjunga inför en massa människor så är det självklart på ditt bröllop syster..

2010-05-31 @ 21:06:52
Postat av: åsa

åhh, fy bubbland vilken karl han är :) jag håller med emma, om du inte bjuder mig så kommer jag inkörandes på en silvrig vespa och tutar lite på er ;)

2010-05-31 @ 22:52:33
URL: http://metrobloggen.se/viktibloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0