12/11-10

Roligt datum idag förrseten: 10-11-12 :P

Nu har jag fått mitt körkortstillstånd så i helgen ska jag fylla i det och boka en tid hos en optiker.
Sen har jag fått första delen av ägarbeviset på bilen, men det är den andra som jag behöver för att kunna sälja den. Jag försöker att inte tänka så mycket på vad den betyder utan bara fokuserar på de material som behövs. Ska höra runt i familjen om vem som kan hjälpa mig med vad som finns och inte finns och om den är startklar eller inte...

Vi har pyntat på Blomsterhandeln idag - till fars dag. Känns lite surt att man inte kan köpa någon av grejerna i.o.m. att dom skulle frysa sönder eller mögla... Får helt enkelt göra som alltid och ställa dit två ljus. Ett från mig och ett från Hannah.

Nu ska jag snart jobba på UG igen. Får se om jag lever sen när jag kommer hem eller om jag har somnat :P

Kommentarer
Postat av: Åsa

haha, jag hade inte ens tänkt på dagens datum :P Men de va kul :)

Skulle du vilja köpa ett ljus från mig oxå nån dag? Tänker på er varje dag!!

2010-11-12 @ 20:47:15
URL: http://pettssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0