14/11-10

Idag är det mina dag - Emiliadagen och den får jag dela med två av mina älskade familjemedlemmar: Hannah och Pappa. Det är ju även fars dag för dom som missat det :P
Hannah är den enda som sagt grattis btw, Älsklingen fick jag nämna det lite fint åt, men var är mamsen och stora storasyster som har sån koll?!
Inte för att jag bryr mig så mycket, men dom brukar alltid säga grattis annars:P

Idag har vi rensat lite i pannrummet, burit in massa ved, dammsugit och plockat ihop uppe, tvättat och letat fram julgardinerna och dukarna till 1:a advent.
Sen har jag och Hannah varit på graven och "skottat" bort lite snö - med fötter och händer.
Jag var dit igår och tände ett varsitt ljus från oss.

God natt mina små <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0