2/11-10

Dålig uppdatering - jag vet!
Jag har nu börjat den sista månaden på praktiken. Känns trist nu när man börjar få in snitsen på saker och ting, men men. Tiden var ju bestämd sedan förut så det finns inte så mycket mer man kan göra åt det... Funderar däremot på om jag eventuellt ska söka till en framtida utbildning inom detta, men får se hur det utvecklar sig!

Idag gjorde Älsklingen maten - korv med nudlar och smaskig sås <3
Han skickade även världens mest uppiggande sms med texten: Du + Jag, det är livet självt min kära fästmö! Kan man bli mer rörd?!

Det var lugnt på Ungdomsgården ikväll, men än dock roligt! =) Älskar det där jobbet! Även fast man är hur trött som helst så kommer det fram någon och säger något roligt och man får lov till att enbart vara sig själv och spexa runt som en galning! <3

Har även grattat min käre bror - Tobias - på Tobias-dagen med ett litet kort. Han blev glad =) Så det så! :P

Nu är det strax läggdags för min del känner jag.
God natt mina små <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0