4/11-10

Ska det egentligen vara så svårt att sälja något som har tillhör en av de personer man älskat(r) mest?!
Pappas bil måste bort. Den bara står och rostar sönder bredvid garaget, men det känns så tungt!
Jag började fundera igår - efter att jag fått budet på bilen - är verkligen min pappa värd endast 3000kr?!
Samtidigt så är det ju inte pappa som jag säljer, men det känns som en stor del av honom. Bilen är ju den största saken - förutom minnena - som jag har kvar av honom...
Det tar emot, riktigt jävla pissigt mycket!!!
Sen börjar jag fundera på varför jag blir så himla blödig så fort jag tänker tanken av att jag ska sälja bilen? Så svårt ska det väl inte vara egentligen? eller???

Kommentarer
Postat av: Åsa

men gumman, han är värd så mycket mer, men inte bilen ;) Även om bilen var en stor del och ni har massor med minnen i den så finnas han överallt annars :) men jag förstår att det tar emot! men di har väl massa grejer kvar förutom bilen :)

2010-11-04 @ 19:52:32
URL: http://pettssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0