Äntligen pigg!!!

Håller på att storstäda för fullt här nu.
Hunden hårar nåt så in i bomben!
Trodde att det skulle vara över när pälsen typ var borta, men nej då...
Tänk vad lite nya gardiner, mattor och dukar kan förändra ett rum totalt!
Kör på neutrala färger numera och inte så pass skrikiga som jag ville ha förut.
I lill-rummet blir det brunt, vitt och ett litet inslag av "cremegult".
Sovrummet går i vitt, grått och blått - supersnyggt!
Gud vad glad jag är att jag har en mamma som skänker gardiner och mattor till mig!
Har inte råd med dyra, stora mattor så när mamma vill slänga någon (matta alltså, det kunde feltolkas det där kände jag) är jag snabb att ge dom ett nytt hem! =)
Nu ska hallen få sig en omgång av svart, vitt och rött tror jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0